Bear Lock + gravura = najbolja multi zaštita

Štitimo preko 2000 raznih modela automobila

Naše prednosti

Efikasna zaštita od krađe

Vrhunska kvaliteta potvrđena certifikatima

Besprijekorna instalacija i estetski izgled

Vrhunski proizvod cijenjen u cijelom svijetu

Onemogućene krađe

Bear Lock zaštita vozila protiv krađe Bear Lock zaštita vozila protiv krađe

Blokade mjenjača Bear lock imaju prestižna priznanja i certifikate, međutim o njihovoj učinkovitosti, najbolji svjedoci su naši korisnici.

Unatoč mnogim pokušajima provale krađe ne uspijevaju.

Bear lock blokira ručicu mjenjača u položaju za vožnju unatrag (rikverc) ili parking kod automatskih mjenjača. TUV certifikat potvrđuje njegovu veliku pouzdanost. Na vozilo se pričvsćuje vijcima koji se nemogu odviti i isto takvim maticama. Demontaža jednog uređaja u radionici zahtijeva nekoliko sati tako da je u drugim okolnostima (na cesti, parkingu) praktički nemoguća.

Pothlađivanje tekućim dušikom, pajseri, bušilice?
Bear-lock odoljeva svim provalničkim tehnikama

pothlađivanje tekućim dušikom

Trostruka zaštita: blokada mjenjača, antibamping cilindar i gravura stakala u jednom paketu!

Blokada mjenjača najsigurnija je zaštita auta. To je masivna brava koja zaključa ručicu u položaju "rikverc" ili "parking". Puno teže ju je sabotirati nego elektronske alarme, pa ju većina zaštitarskih stručnjaka u svijetu stavlja na prvo mjesto po sigurnosti. Dok elektronsku zaštitu kradljivci laptopom nerijetko rješavaju u tišini u par minuta, mehaničku napravu lok-bravu moraju piliti ili bušiti što nije izvedivo bez struje jer su iz izuzetno tvrdih i otpornih čelika, pa to zahtijeva puno više vremena i stvara buku. Poznato je da svaka nova generacija vozila ima dvostruko više elektronike od prethodne pa mnogi proizvođači već danas brane dodatak bilo kakvih elektronskih naprava i osporavaju jamstvo ukoliko ih uopće uspijete ugraditi. Elektronika je osim toga puno podložnija kvarovima i interferenciji s elektronikom automobila. Sve je više slučajeva kada alarm isključi ili blokira elektroniku auta ili obratno. Bear lock jedini ima antibamping cilindar i jedini ocjenu 5 Trezor testa. Zatvara se bez ključa i na gornjoj ili desnoj strani središnje konzole se montira, što olakšava rukovanje. Svaki tip vozila ima svoju specifičnu blokadu. Dodatna zaštita - gravura stakala, zaštita je koja je najraširenija u SAD. Propagira ju i njihova policija jer se tamo godišnje krade preko milijun vozila. Nitko ne krade auto na čijim staklima neizbrisivo stoji registracija, ime firme ili neka druga oznaka. Ključ Bear locka imat ćete samo Vi i nikada ga nećete ostavljati u servisima i praonicama. Otkad su se pojavili 3D printeri kradljivcima je dovoljna jedna fotografija ključa da za 10 min izrade njegov mehanički dio, a još brže sa napravom koja stane u džep, skeniraju frekvenciju na kojoj emitira ključ i na čip snime njegovu kopiju. Neophodan je za vozila s nesigurnim i lošim čipom transpondera (skandal u Njemačkoj 2015!). Najveći svjetski proizvođač ima i najniže cijene.

 
BEAR LOCK je već godinama najprodavanija zaštita jer nudi najbolji omjer između cijene i kvalitete.

Mehanička blokada mjenjača Bear lock jedinstvena je i po tom što za zatvaranje ne treba ključ. Zatvara se zakretanjem brave rukom. Izrađena je iz kaljenog čelika velike tvrdoće i otporna je na sve poznate provalničke alate i tehnike.

Zaštitari u cilju povećanja sigurnosti preporučuju dva različita zaštitna sistema. Zato uz Bear lock u ASC-u dobivate i gravuru na sva stakla. Graviramo registraciju, broj šasije , ime, šifru i sl. Tako obilježen auto neće nitko krasti. Zamjena svih stakala je preskupa, teško ih je dobiti sva odjednom, a i nemoguće je naći ona s godinom proizvodnje kakva je na originalnim staklima. Gravura je najbolja zaštita od krađe pesekom ili paukom. Uz Bear lock i gravuru (od 2006.g sve više proizvođača i novim autima gravira stakla) te uz tvorničke elektronske alarme koje ima većina današnjih vozila, vaš će auto biti maksimalno zaštićen.

Često postavljana pitanja

U osiguravajućem društvu me uvjeravaju da je kasko najbolja zaštita od krađe. Ne moraš ništa zaključavati a štiti i od nesreće?

To je već klasična obmana koju godinama plasiraju neki pa onda mnogi u to vjeruju ne razmišljajući. Kasko nije zaštitio nikada niti jedan auto od krađe ni od nesreće zato što je to financijska kategorija . Kradljivac ne zna ima li auto kasko niti ga to brine. Ako mu je zapeo za oko a nema zaštitnog uređaja on će ga ukrasti. Zaštita je tehnička kategorija i jedino ona djeluje preventivno. Kasko kao financijska kategorija nastupa tek kad se krađa ili nesreća dogodila. To je najčešće slaba utjeha da ćete dobiti samo dio vrijednosti vozila ako je bilo novo, a puno manje ako je bilo staro koju godinu. Ako se krađa dogodila daleko od kuće, na odmoru ili putu, vrijednost prtljage ili tereta, dokumenata, izgubljenog vremena, živaca da i ne govorimo, nitko vam ne nadoknađuje. Kasko morate obnavljati svake godine a Bear lock koji je jeftiniji traje koliko i auto. JEDINA ZAŠTITA OD KRAĐE JE DOBAR I POUZDAN ZAŠTITNI UREĐAJ. To svojim atestima i certifikatima potvrđuju nezavisne institucije nadležne za kontrolu i izdavanje atesta, a ne mitovi ili stara slava.

Smijem li prisustvovati ugradnji u vozilo?

Naravno. Jedino u ASC-u montažu blokada mjenjača i blokada kočnica rade licencirani kvalificirani automehaničari čije diplome stoje na zidu čekaonice u staklu iz koje možete kontrolirati sve što se na Vašem autu radi.

Gravura je sa stanovišta sigurnosti neosporno dobra zaštita, Ali što ako prodam auto u drugu županiju?

Vi nećete imati nikakvih problema. Gravura eventualno može smetati kupca, iako u vlasničkoj knjižici vozila pišu svi vlasnici i sve registracije koje je ono eventualno prije imalo. Kupcu koji želi staviti svoju registraciju, istom tehnikom jetkanja staru registraciju "prekrijemo" tako da dobijemo sivu crtu iznad koje stavimo novu registraciju. Postupak traje 15 min. Da bismo to napravili kupac se mora legitimirati i pokazati kupoprodajni ugovor.

Koja je razlika između elektronskih alarma i mehaničkih naprava kao što je i Bear lock?

Razlika je u pouzdanosti. Zaštitna naprava osim visoke sigurnosti mora imati i pouzdan rad godinama. Zato ova vrst brava spada u kategoriju trezorskih brava i ocjenjuje se Trezor testom EN 1303. Elektronika se puno lakše kvari i kradljivci ju lako sabotiraju. To pokazuje statistika. Većina skupih auta isporučuje se s alarmima, pa opet najviše nestaje novih auta. Kradljivac auto mora ukrasti u tišini za najviše 3-4 min, inače previše riskira.

Mehaničku napravu koja je na karoseriju pričvršćena specijalnim šarafima koji se ne mogu odvrnuti (za razliku od onih na volanu ili ručicama ili pedalama) nemoguće je skinuti izvan dobro opremljene radionice. A i tamo to ide uz veoma mnogo muke, vremena i buke. Mnogi zaštitari u cilju postizanja maksimalne sigurnosti preporučuju ugradnju dva zaštitna sistema koji će i vrhunske provalnike odbiti, odnosno zadržati tolika dugo ,da im se ne isplati ući u rizik otkrivanja ili hvatanja. Kod nas je to "prevedeno" kao da se preporuča jedna mehanička i jedna elektronska zaštita, što je potpuno krivo. Ako već imate tvorničku elektronsku, što će vam još jedna takova slična? To uglavnom preporučuju nespecijalizirane radionice koje svaštare, pa drže jedno i drugo.

Umjesto elektronskih alarma (koje kradljivci lako sabotiraju, a sve više proizvođača auta zabranjuje zbog smetnji koje prouzrokuju elektronici auta) kod nas dobivate efikasniju zaštitu u vidu gravure na svim staklima. Kada na njima piše registracija to je isto kao da piše ime vlasnika. Nitko ne krade auto kojem mora kupovati nova stakla. Kako se količina elektronike sa svakom novom generacijom auta udvostručuje i time povećava opasnost od međusobnih smetnji između dva različita sistema (gdje alarm može isključiti motor kada bi to najmanje smio ili obrnuto), to će i u budućnosti najsigurnija zaštita biti Bear lock blokada s gravurom stakala.

Postoji li netko tko bi obavezno trebao imati zaštitu od krađe?

Obveza ne postoji ali je vrlo preporučljivo osigurati od krađe rabljene (iz druge, treće ruke) aute. Ne možete nikad sa sigurnošću znati ima li još negdje i koliko ključeva Vašeg auta. Vrijedi naročito za one koji pri kupnji ne dobiju sva 3 ključa.

Bezbroj je načina za krađu auta jer lopovska mašta nema granica.

Samo blokirani kotači odolijevaju svim "tehnikama".

Priča se da postoji sprej kojim se pošprica metal i on onda pod udarcima čekića pukne, pa se tako može onesposobiti blokada mjenjača?

Priča se ali to još nitko nije vidio niti u praksi pred svjedocima demonstrirao i dokazao. To je bajka koju plasiraju neki monteri alarma sa polovičnim znanjem fizike. Poznato je da metali na vrlo niskim temperaturama postaju krhkiji, ali to su temperature koje je moguće postići samo u laboratoriju ili svemiru. Točku krtog loma (tako se zove temperatura kod koje se to događa) nemoguće je postići i polijevanjem hektolitrom rashladne tekućine a kamo li sprejem. Poznato je da metali dobro odvode toplinu (a hladnoća je stupanj topline) pa onda i hladnoću. Pothlađivanjem locka koji je praktički zakovan na karoseriju hladi se cijeli auto i prije će se uništiti unutrašnjost nego li dovoljno ohladiti lock. Uostalom niti jedna policija u svijetu nema saznanja da je i jedan auto tako ukraden. Mehaničke blokade mjenjača po mišljenju zaštitarskih stručnjaka i dalje ostaju najsigurnija zaštita za aute.

Pročitajte i slijedeće članke:

Krađa auta i zaštita - istina i zablude

Krađa auta i zaštita - istina i zablude

Sigurnosna mana suvremenih automobila

Sigurnosna mana suvremenih automobila